Afgelopen 12&13 januari kwamen heel ons bedrijf samen in Antwerpen voor het jaarlijkse Sjenkels Weekend!
De locatie van het event was de digitale en interactie locatie Dive, waarbij ons oog was gevallen op de unieke ‘immersive room’ met een 360° projectie waardoor iedereen volledig meegenomen werd in de merken, verhalen en videos. Ook kon iedereen de digitale Gustav Klimt expositie bekijken (zowel in de 360° ruimte als via een virtual reality bril) en konden ze met hun team op de foto in de photobooth.
Op dag 1 werden successen gevierd, mensen in het zonnetje gezet en updates gegeven vanuit kantoor op het gebied van cultuur, financiën, marketing, educatie en HR. Daarna hebben we gezellig met elkaar gegeten en geproost.
Dag 2 stond in het teken van inspiratie met 3 verschillende workshops over Authentic Beauty Concept, STMNT Grooming en social media:
Bij Authentic Beauty Concept vertelde Editha Kocks onder andere alles over de aankomende lanceringen van dit prachtige haarverzorgingsmerk en gingen de winnaars van de quiz met een goedgevulde goodiebag naar huis. Daarna namen Wiardi Koopmeiners en Jeroen Struijlaart het podium over en gingen zij live met 3 modellen aan de slag.
Vanuit Duitsland kwam de internationale en talentvolle barber Attila Can over voor een workshop over het herenmerk STMNT Grooming. Samen met Titus Leussink namen ze de groep mee in een stukje productkennis en daarna liet Attila nieuwe kniptechnieken zien op verschillende modellen, waarna iedereen vol inspiratie uit de workshop kwam.
Vanuit het hoofdkantoor werd er een workshop gegeven over social media. Afgelopen 2 jaar is er intern veel gebeurd op dit gebied om onze merkbeleving naar een hoger niveau te tillen. Tijdens de workshop ging het vooral over personal branding en hoe onze stylisten hun eigen merk als kapper konden verbinden aan de Sjenkels-formule. Ook kregen ze een aantal kant-en-klare tips waar ze de volgende dag al mee aan de slag konden.
Het was een waanzinnig weekend met volop verbinding, gezelligheid en inspiratie!